După ce am văzut la gura de metrou de la Piața Victoriei atâta reclamă cu ei, mi-am dat seama cât de agresivi sunt în realitate. Am și avut discuții cu ei legate de niște comenzi. Eu adăugam porții de mâncare la coșul de cumpărături iar ei adăugau, în plus, bani. Fără nicio justificare. Au dat din colț în colț când i-am întrebat de ce se întâmplă astfel de lucruri în aplicația lor, dar când i-am întrebat pe ce firmă își desfășoară operațiunile din capitală nu au mai zis nimic. Nici măcar nu au clipit din ochi.
La puțin timp după asta, aflu că au dat năvală cei de la ANPC peste ei, să le administreze niște amenzi pentru comportamentul pe care-l au față de consumator.
Nu așa mari însă, de vreo 15.000 RON.
Toți banii pe care-i fac în România îi ascund și trimit în străinătate, mai exact la Berlin, unde au sediul cele două companii care sunt acționarul lor principal. La Registrul Comerțului FOOD PANDA și-a declarat pentru anul trecut o cifră de afaceri de peste 1,8 mil euro din vânzarea mâncărurilor la birou, dublu față de anul precedent.
Nu s-au lăsat prea mult așteptate nici reacțiile partenerilor lor de afaceri. Zeci de restaurante și-au reziliat contractele ca urmare a faptului că FOOD PANDA s-a ales cu afaceri ZDRANGA.