Jandarmeria Română a plătit peste trei miliarde de lei vechi unei firme apropiate omului de afaceri Sebastian Ghiță pentru promovarea în presă a unui proiect intitulat „Sistemul Unitar de Raportare a Evenimentelor (SURE)”. Contractul a fost atribuit prin selecție de oferte firmei „360 Revolution”, pentru suma de 332.010 de lei, preț în care este inclus și TVA-ul. Odată cu firma „360 Revolution” au mai depus oferte alte șapte societăți comerciale de profil, însă conducerea Jandarmeriei Române a considerat că firma câștigătoate a oferit prețul cel mai bun.
La data de 19 aprilie 2013, Jandarmeria Română a încheiat cu „360 Revolution” un contract de prestări servicii prin care societatea comercială oferea instituției statului roman „servicii de promovare și producție materiale de promovare a proiectului Sistemul Unitar de Raportare a Evenimentelor (SURE)”. Contractul a fost atribuit prin selecție de oferte în funcție de prețul cel mai bun, după ce la concurs s-au înscris, în total, opt firme. Modul în care conducerea Jandarmeriei Române a hotărât să facă selecția de oferte a generat un scandal care a atras după sine și două contestații care au fost, însă, respinse după ce au fost considerate nefondate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Cu toate acestea, potrivit unor surse din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, modul în care s-a făcut atribuirea contractului a ridicat în continuare controverse în condițiile în care în spatele firmei câștigătoare s-ar afla chiar afaceristul Sebastian Ghiță, patronul RTV și unul dintre oamenii de casă ai lui Victor Ponta. Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, firma „360 Revolution” SRL îi aparţine omului de afaceri Daniel Buduluş, unul dintre partenerii de afaceri ai lui Sebastian Ghiţă și a avut ca cifră de afaceri pe anul 2013 peste 3 mil de euro. De altfel, în 2011, când Ghiţă a renunţat la pachetul majoritar de acţiuni pe care le deţinea la Asesoft Smart, acesta i-a cedat cele 51 la sută din acţiuni prietenului şi asociatului său Daniel Buduluș.