14.7 C
București
luni, septembrie 26 2022
București 15.49°C
26 septembrie 2022

LIDL România, făuritorii escrocheriilor de stradă

- Advertisement -spot_imgspot_img

Cu mult timp înainte de inaugurarea ultimului lor magazin din capitală, compania LIDL România și-a amplasat în mod ilegal pe stâlpii care aparțin Serviciului de Transport București reclame cu duiumul. Acestea anunțau deschiderea magazinului din imediata vecinătate a celui mai controversat proiect imobiliar al momentului, căruia prezentatorul de televiziune Dani Oțil s-a decis să-i facă reclamă. Din cei peste 15 mii de stâlpi câți are în prezent în administrare S.T.B-ul, LIDL România a înșelat compania care deservește transportul public din capitală fără a-i și plăti acesteia taxele de publicitate aferente pentru stâlpii pe care i-a folosit în scop de promovare.

Potrivit lui Adrian Criț, director general al Societății de Transport București, în primele șase luni ale anului compania de stat din subordinea Primăriei Generale a capitalei a pus la dispoziția unor firme stradale de publicitate, cinci la număr, închirierea spațiului său publicitar pentru o valoare care depășește cu puțin suma de 14.000 euro în total. Dintre acestea, Zebra și Euromedia Grup sunt cele mai cunoscute firme din domeniu, prima fiind facturată de S.T.B cu aproximativ 11 mii euro în primele șase luni din acest an.

Ca un mic detaliu, S.T.B poate expune reclamă pe stâlpii pe care îi are în administrare, la un tarif diferențiat, în funcție de suportul folosit, cel mai scump fiind bannerul publicitar, respectiv 150 euro/bucată.

Aflată în plină campanie de promovare pentru deschiderea noului său magazin din sectorul 6 al capitalei, compania LIDL România a împânzit toată Calea Giulești și nu numai, montând ilegal în toată zona, potrivit directorului S.T.B citat de publicația noastră, bannere publicitare care anunțau evenimentul de deschidere al noului lor magazin din apropierea Lacului Morii.

Chiar în luna în care LIDL România anunța și promova intens acest eveniment de deschidere al ultimului lor magazin din București, S.T.B factura pentru contractele de expunere de reclamă pe stâlpi pe care le avea în derulare, suma de 1998 euro, însă nu și companiei LIDL România. ”În prezent, S.T.B nu are în derulare niciun contract pentru expunerea reclamei LIDL pe stâlpii din administrare”, ne-a declarat șeful S.T.B.

Când i-am făcut însă dovada că LIDL România are expusă multă reclamă amplasată pe stâlpii care aparțin S.T.B, Adrian Criț ne-a transmis alte noutăți: ”Aceste reclame au fost montate ilegal și nu putem să vă comunicăm cine le-a montat”. Imediat după aceasta, toate reclamele de pe stâlpii împânziți cu reclamele magazinului LIDL România, care aparțin companiei municipale de transport, au dispărut ca prin minune.

Până la ora publicării materialului, LIDL România nu ne-a comunicat niciun punct de vedere.

- Advertisement -spot_imgspot_img
Anchete Speciale
Anchete Speciale
O publicatie independenta mereu în forma
Noutati
Related news
- Advertisement -spot_img

1 COMENTARIU

  1. Cred ca este cel mai prost retalier din Romania. Am luat de multe ori produse alterate, drob, branza, pulpe de pui imputite. Pepenii se vand de regula plini de pamant. N-au nicio grija pentru expunerea marfurilor si au dispret pentru clienti. E un fel de magazin satesc de pe vremea comertului socialist, un lucru facut de mantuiala. Probabil ca patronii ii considera pe romani niste fiinte inapoiate, subdezvoltate. Luati cateva critetii elementare de comert si faceti o analiza la principalele supermarket-uri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.